המומחיות

תחום שיווק ומכירות

ראש התחום - שמרית רוזנפלד

כל התהליך מתחיל מהתוצאה הסופית- המכירה, ממנה מתחילים לתכנן אחורנית את האופן שבו יסופר סיפור המכירה המתאים, אשר יגיע הודות לעטיפה שיווקית מהודרת ומדויקת, יחד עם הבנה עמוקה של השוק והדרך שבה נעביר את הערך כך שיגיע בדיוק למי שזה באמת רלוונטי עבורו.
ההגעה לרגע המכונן – המכירות,  טמונה ביכולת של השיווק לספק מעטפת מדויקת ובכך לתמוך בהובלה לעסקה.

שמרית רוזנפלד

שמרית הינה בעלים של משרד שיווק ומכירות ומלווה פרויקטי נדל"ן מגוונים- מגורים, מסחר ומשרדים, מתחמים משותפים  co living ועובדת עם עשרות חברות נדל"ן לבניית תהליכי מכירה מוכווני תוצאות.

שיווק ומכירות נדל"ן נשענים על עבודה מקדימה רחבת היקף הכוללת סקרי שוק, מחקרי מתחרים, סקרים ועוד שמטרתם הסופית הינה להגיע לתוצאות מכירה מקסימליות ומיטביות עבור היזם.

הקונספט השיווקי איתו נצא למכירת הפרויקט כולל בתוכו בחינה והתאמה של תמהיל הדירות לקהל היעד, פיתוח סביבתי, התאמה של מפרטים טכניים, אסטרטגיית פרסום ועוד פרמטרים רבים המתגבשים לכדי תשתית מכירות חזקה ואסטרטגית.

תכנון נכון ומדויק של שיווק הפרויקט עוד משלבי ההתהוות הראשונים הינו קריטי לתוצאה הסופית- המכירות. 
אסטרטגיה שיווקית המתאימה עצמה לקהל הקונים הפוטנציאלי, לתיחום הגיאוגרפי ולפרויקטים הנוספים באיזור- תניב מכירות טובות יותר ותחסוך משאבים רבים. 

גלילה למעלה דילוג לתוכן